Czy warto decydować się na reklamę outdorową? W jakim momencie warto o niej pomyśleć?

Rozplanowanie kampanii reklamowej tak właściwie wymaga dobrego przemyślenia wszystkich wyników, jakie pragniemy osiągnąć, a także wszelkich czynników, jakie będą wpływać na efekt końcowy. Czyli mowa tu przede wszystkim o docelowej grupie ewentualnych klientów, obszarze oddziaływania, zasięgu akcji reklamowej, jak również długości trwania kampanii. Trzeba pamiętać przy tym o formie reklamy, ponieważ to ma też niebagatelny wpływ na rezultat końcowy.

billboard - reklama zewnętrzna
Napisał: Jeffrey Beall
Na podstawie: http://www.flickr.com
Na rynku jest wiele rodzajów reklamy, wciąż bardziej popularna staje się reklama zewnętrzna. Charakteryzuje się ona przede wszystkim wysoką częstotliwością odbioru, gdyż widzialna jest przez całą dobę, jak billboard Kraków, dużym zasięgiem, można ją bowiem powiesić praktycznie wszędzie.

Wejdź na ten link oraz zdobądź użyteczne info (http://ideamo.pl/) na temat omawianej w tym artykule problematyki. Bez cienia wątpliwości faktycznie uznasz je za godne uwagi!

W łatwy sposób można także dotrzeć do licznego grona konsumentów i jednocześnie możemy ją różnicować, to znaczy wybrać daną grupę odbiorców, żeby otrzymać jak najlepsze rezultaty. Miejscem wyeksponowania outdooru będzie na pewno ulica, lecz i miejsca użyteczności publicznej, przykładowo galerie handlowe, jak i środki transportu - zobacz tutaj.

Gdy decydujemy się na akcję zewnętrzną można wybierać z naprawdę sporej ilości opcji, które odpowiadają różnego rodzaju zapotrzebowaniu. Spośród dużej ilości jej odmian, najbardziej znane będą tablice reklamowe, billboard Poznań, innego rodzaju reklamy na dużych powierzchniach czy citylighty, to znaczy reklamy podświetlane. W przypadku wszystkich kampanii reklamowych, najważniejszą rolę pełni tutaj adresat przekazywanych treści, najbardziej istotne zaś kryterium wyboru konkretnego typu reklamy będzie w związku z tym określona grupa ludzi, która jest wytypowana na przykład przez wzgląd na wiek, płeć czy poziom majątkowy.

Ta wskazówka ze strony (wuko-adamczak.pl/transport-sciekow/) będzie Ci odpowiadać, ponieważ też traktuje o poruszanym w tym wpisie dylemacie. Co nie mniej istotne, robi to w ciekawy sposób.

Następnymi uwarunkowaniami, jakie są w stanie wskazywać na taki, a nie inny nośnik reklamy, są lokalizacja, czas ekspozycji i budżet, którym rozporządza zleceniodawca. W zależności od rodzaju i charakteru reklamowanego produktu, przekaz umieszczony na wybranych nośnikach będzie kierowany do osób, jakie bez wątpienia go zarejestrują.



podświetlany billobard reklamowy
Napisał: Elliott Brown
Na podstawie: http://www.flickr.com
Tak więc reklama marki auta, będzie często umieszczona na billboardzie, który jest zamontowany przy drogach szybkiego ruchu, zaś oferta mieszkaniowa będzie umieszczona na billboardzie poza centrum miast lub innych osiedlach konkretnego wykonawcy - -> kliknij.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-04-16 00:26:29
Tagi: reklama, konsument, zleceniodawca

Co znajdziesz na tej stronie?

Tutaj dowiesz się jak przyczynić się do poprawy stanu naszego środowiska i jak zarazić swoim podejściem innych. Przeczytasz o roślinach, które sa pod ochroną, pobuszujesz też w świecie zwierząt. Przekażemy Ci sporo praktyczych rad, ale będziesz także na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami. Warto wiedzieć nieco więcej o mechanizmach wpływających na nasze otoczenie...by żyło nam się lepiej!

Najchętniej czytane

Artykuły według kategorii

Archiwum wpisów

Polecane wideo